четвер, 24 березня 2016 р.

Шановні колеги, до Вашої уваги теоретичний матеріал для обговорення на педагогічній раді «Головні принципи діяльності вчителів-предметників, спрямовані на підвищення якості освіти» (квітень 2016 р).

Доповідачі:
·        ЗДНВР Шкляр Л.М. «Головні принципи діяльності вчителів-предметників, спрямовані на підвищення якості освіти»;
·        вчитель української мови Лавренюк О.О. «Принцип свідомості й міцності засвоєння знань, умінь і навичок учнів з української мови»; 
·        вчитель хімії Прокопчук Г.Д. «Шляхи реалізації принципів соціальної практики при викладанні хімії».
 ·     вчитель історії Мельник А.П. «Принцип  науковості та проблемності на уроках історії».

Педагогічному колективу НВК необхідно ознайомитися з матеріалами та залишити свої коментарі.

41 коментар:

  1. Спасибі за змістовну інформацію, обов’язково використаю її у своїй практичній діяльності. Перевернутий клас, метанавчання, навчання, що дозволяє по-новому поглянути на повсякденність – це ті новітні освітні принципи, які дозволять підвищити інтерес учні до вивчення хімії, сприятимуть особистісному розвитку школярів. Обов’язково візьму їх на озброєння.

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні колеги, активніше долучайтеся до обговорення.

    ВідповістиВидалити
  3. людмила потаковська 29 березня 2016 р.
    Дякую за дісно цікаву та корисну інформацію щодо принципів діяльності вчителя та нових підходів до навчанння у системі освіти. Впровадження у систему роботи нових підходів дозволить якісно оновити систему роботи вчителя, підвищити рівень освітньх послуг.

    ВідповістиВидалити
  4. Корисною та цікавою стала інформфція про педагогічні принципи, що матимуть вагомий вплив на освіту в майбутньому. Думаю, що динамічне оцінювання - оцінка за ПРОГРЕС у навчанні - хороша мотивація для дитини, особливо учня початкової школи. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Інформацію опрацювали, приймемо до відома та зробимо певні висновки.

    ВідповістиВидалити
  6. Вдячна за корисну та цікаву інформацію про педагогічні принципи навчання, зокрема: перевернутий клас, динамічне навчання, бріколаж. Використання даних принципів у роботі дозволить підвищити мотивацію учнів до навчання.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за корисну інформацію. Використання даних принципів в роботі вчителя буде підвищувати мотивацію учнів до навчання.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за корисну інформацію. Цікавою була інформація про педагогічні принципи, що матимуть вагомий вплив на освіту в майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за цікаву та корисну інформацію.Підтримую думку, що кожен педагог повинен керуватися у своїй роботі всіма принципами навчання,заради підвищення якості та ефективності педагогічного процесу у школі.Сподобалась ідея "Подієвої освіти".

    ВідповістиВидалити
  10. Семенюк Наталія.
    Корисно було відновити в пам`яті інформацію про дидактичні принципи.Адже, щоб урок був змістовним, різноманітним, цікавим, потрібно знати та вміло застосовувати їх на приктиці. Також привернули увагу принципи майбутньої освіти. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Драганюк Тетяна
    Дякую за корисну інформацію.Особливо привернули увагу принципи, які будуть чинити вплив на освіту в майбутньому.Вивчаючи англійську мову BYOD сприятиме підвищенню успішності учнів. Можливо діти, які б використовували свої власні пристрої, були б уважнішими та більш старанними в своєму навчанні.

    ВідповістиВидалити
  12. Інформація корисна та цікава. Підтримую думку, що вчитель має володіти традиційними й інноваційними засобами реалізації принципів навчання. Особливу увагу привернула інформація британських експертів про інновацію у навчанні. Зацікавили принципи «Бріколаж» та «Подієва освіта». Дякую.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за цікаву та корисну інформацію про педагогічні принципи навчання. На мою думку, використання даних принципів сприятиме підвищенню мотивації учнів до навчання, а також допоможе вчителю зробити урок більш цікавим та змістовним.

    ВідповістиВидалити
  14. Всі принципи цікаві. Особисто пробувала використати "перевернутий клас". Цікавить "подієва освіта". Проте, аби навчитись володіти хоча б одним із принципів, потрібно ВЧИТИСЬ ВЧИТЕЛЯМ. І на сьогоднішній день є дуже багато способів це зробити - це і масові безкоштовні он-лайн курси, і фестивалі, конференції і т.д. Бажаю всім успіхів і дякую за інформацію.

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибі за змістовну та корисну інформацію. Особливо зацікавили освітні нововведення. Вважаю, що "Подієва освіта" та "Бріколаж"- одні з найкращих прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхньої креативності. Використання даних інновацій безумовно покращить якість знань.

    ВідповістиВидалити
  16. Скрипій Галина
    Насправді релізація принципу самостійності і активності посприяє розвитку пізнавальних процесів, здібностей, ініціативи і творчості учнів

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую!Інформація, корисна, цікава, пізнавальна

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую!Інформація, корисна, цікава, пізнавальна

    ВідповістиВидалити
  19. З інформацією ознайомилася. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  20. Козлюк Ірина
    Дякую за важливу і корисну інформацію. Цікаво було дізнатися про педагогічні принципи майбутньої освіти.

    ВідповістиВидалити
  21. Доброго дня! Цілком погоджуюсь з думкою вітчизняних дидактів В.Онищук та І.Харламова. Однак,вважаю, що впровадження в практику роботи вчителя принципів за М. Скаткіним є найбільш прогресивним під час розвитку пізнавальної мотивації, формування концепції "Я_особистості"- конкурентноспроможної на ринку праці. Розвинути зацікавленість, сформувати стійкий інтерес учнів до знань можна тільки, усвідомивши те, що урок – це джерело можливостей, де учень не « сирий матеріал», а Творець, який має вікові, індивідуально – типологічні характеристики, різний рівень емпіричних та понятійних знань, вмотивованості, психічних процесів тощо.

    ВідповістиВидалити
  22. Дякую за змістовну інформацію! Думаю, що кожен вчитель знає традиційні принципи навчання, тому потрібно впроваджувати в свою роботу новітні. Зацікавили освітні нововведення "Перевернутий клас" , "Динамічне оцінювання" "Подієва освіта".Використання цих нововведень підвищать пізнавальну активність учнів і їхню самооцінку.

    ВідповістиВидалити
  23. Дикун Л.Л.
    Дякую за змістовну та цікаву інформацію. Буду намагатися використовавати її на своїх уроках, оскільки вчитель має постійно розвиватися і застосовувати новітні ідеї.

    ВідповістиВидалити
  24. З порядком денним та виступами ознайомлена. (Н.Я. Кішан)

    ВідповістиВидалити
  25. Згідна, що кожен педагог повинен володіти як традиційними так і інноваційними принципами навчання. Вміло і продуктивно використовувати їх у своїй практиці. Гарно розкрили ці принципи у своїй роботі вчителі Мельник А. П., Прокопчук Г. Д., Лавренюк О. О. Стало новим і зацікавили принципи "майбутньої" освіти. Приємно, що рівень навчальних досягнень учнів 5-х класів відповідає попереднім рокам.

    ВідповістиВидалити
  26. Дякую за цікаву та корисну інформацію.Особливо цікавою є інформація про педагогічні принципи, які будуть чинити найбільший вплив на освіту в майбутньому.Реалізація даних принципів дозволить підвищити мотивацію учнів до навчання, покращить якість знань.

    ВідповістиВидалити
  27. Дякую не лише за корисну, а цікаву інформацію. Цікавою була інформація про педагогічні принципи, що матимуть вагомий вплив на освіту в майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  28. Дякую за змістовну та цікаву інформацію. Для мене стало новим і зацікавили освіттні принципи "майбутнього", особливо "Перевернутий клас" , BYOD (Bring your own devices), "Динамічне оцінювання", "Бріколаж" та "Подієва освіта". Буду намагатися використовавати їх у своїй практичній діяльності, оскільки вчитель має постійно розвиватися і застосовувати новітні ідеї. Використання цих нововведень підвищать мотивацію учнів до навчання і їхню самооцінку, покращить якість засвоєння виучованого матеріалу. Чудово розкрили традиційні принципи навчання у своїй роботі вчителі Лавренюк О.О., Прокопчук Г.Д. та Мельник А.П.

    ВідповістиВидалити
  29. Антощук Людмила
    Інформація цікава та корисна. Особливу увагу привернули принципи майбутньої освіти. Дякую!

    ВідповістиВидалити